nu blickar jag framåt

Efter en bra julhelg utan att ha gått upp ett enda gram så blickar jag nu framåt, för nu ser jag att jag kan klara av storhelger utan att lägga på mig några onödiga kilon. Jag har verkligen tagit till mig att jag är den bästa i mitt liv och att jag måste se till att min kropp också blir vad jag vill att den ska bli. Nu är det slut på att ligga på soffan och titta på biggest looser och känna att "fan va duktiga dem är, så vill jag också vara" NU vet jag att jag också kan vara duktig och klara av precis det som dem klarar av. Nu har jag tagit klivet ut och jag är inte rädd längre. Jag har så sjukt mycket att se framemot 2012, jag ska gifta mig med min dröm man och jag ska för första gången i mitt liv vara riktigt nöjd och stolt över mig själv att jag har klarat av att nå min dröm vikt, jag har alla förutsättningar till att klara detta och nu är jag så fokuserad att jag kan se och ta på min dröm. Detta har jag inte kunnat göra innan då jag inte bhar varit så här målmedveten tidigare. Jag vet nu vad mina drömmar är och jag vet att jag har hela livet framför mig att förverkliga dem. Men den största drömmen nu är inte att kunna komma i min dröm klänning utan det är att kunna bli nöjd med mig själv och min vikt. Sen om jag kommer i min klänning som jag vill då är det bara en bonus. För det bästa är att mitt liv kommer att förändras och att jag kommer att vara stolt och lycklig över att heta Sandra. Kram på er där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0