Självkänsla

Har precis sett Mia skärringers dvd "dyngkåt och hur helig dom helst". Fick känslan av igenkännande i hennes dvd, mycket som hon har gått igen hade man själv gått igenom.

Denna helgen har innefattat mycket känslor, speciellt känslor vid hur mycket mat man ska äta. Samtidigt så har man känt sig väldigt trött, då julen innebär mycket stress. När vi satt igår hemma hos min mamma så tänkte jag lite på alla människor som sitter ensamma över julen.
Det är då jag känner mig väldigt lycklig över att jag har så fina människor i mitt liv som finns där för mig när jag behöver hjälp och stöttning.
Vill tacka alla fina människor som finns där ute i världen, ni är guldvärda!

Nu är det ju så att på tisdag då gäller det! Då ska jag och Helena göra lite tester :) detta ska bli riktigt spännande då jag är så grymt motiverad till detta!
Nu jäklar i det blir det att ligga i :)

Nu kör vi Helena! Detta kommer bli en resa som jag aldrig kommer att glömma. Detta blir en resa som kommer förändra mitt liv :)

Kram på er alla där ute!

Kom ihåg ni är det bästa ni har så ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0