stjärnan

Jag är den stora stjärnan i mitt eget liv, känns så gött varje dag när man vaknar med ny och skön energi i kroppen. Gjorde mitt första pass med Helena igår och det var helt sjukt roligt! Jag klarade av sakerna som jag skulle göra och nu kan testerna bara bli bättre :) Jag känner mig som en vinnare, och det mina vänner är en helt otrolig känsla att känna. Det är roligt att ställa sig på vågen och se att det sjunker för varje dag, känns helt otroligt att se detta. Känns helt underbart i kroppen efter ett träningspass när man vet att man har gett ALLT! Nu ger jag verkligen allt och jag vet att denna gången kommer jag att lyckas! Kom ihåg du är stjärnan i ditt eget liv :) Ha det bra där ute!

Kommentarer
Postat av: Helena

Heja Sandra!

Du är verkligen en stjarna!

Grymt jobbat i tisdags, vilken vilja du har med den kommer du hur långt som helst.

Lycka till med ditt 2012! Go girl!



Kramar Helena

2011-12-31 @ 16:24:11
URL: http://www.holck-clausen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0