träningsmänniska

När är man egentligen en träningsmänniska? Är det när man längtar efter att få träna eller är det när man tränar regelbundet? Jag tror att man är en träningsindivid den dagen man bestämmer sig för att man ska göra något åt sin ohälsa och börja tänka på sitt välmående istället för att bara sitta hemma och glo på biggest looser. Jag kan tycka att namnet biggest looser är lite missvisande..är man inte där för att bli en vinnare istället?? Kan tycka att det är bättre med biggest winners istället för man får så mycket tillbaka av att träna och äta bättre. Jag har fått en bättre hållning, bättre fysik och kondition. Idag tränade jag intensivt på crosstrainern 62 min hann avverka 6 km sen sprang jag 5 min. Jag kan ju säga att jag hade mer att ge, och det känns så otroligt skönt att man kan känna att man nästan flyger fram på löpbandet :) nu har jag börjat att rasa i vikt då jag ändrade maten ytterligare än tidigare. Bara detta har gjort väldigt stor skillnad samt att jag kör mycket mer konditions och förbränningsträning. Det rekommenderar jag till alla som håller på att gå ner i vikt. Förbränningsträning minst en timme per dag. Jag kan lova att det ger resultat, men man måste även lägga om kosten. Ta hand om er där ute!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Va duktig du är!!



ANG Biggest looser så tänkte jag först som du.. Men sen kom jag på att det kan översättas som den som FÖRLORAR MEST (kg) VINNER MEST!!



Önskar dig all lycka både med träning, kommande bröllop och i livet!

2012-05-05 @ 21:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0