Eye of the tiger

Då var det snart dags för ett nytt pass med Helena på gymmet. Är taggad till tusen idag, har laddat upp med lite musik från rocky, nu blir det att visa lite jävlar anamma! Har känt mig väldigt frustrerad denna veckan. Kände mig väldigt taggad i torsdags men under passet så bara kände jag frustration, detta låter kanske dumt men jag vill kunna göra sidoplankan som alla andra på passet. Jag vill bli smal och jag vill att det ska hända mer på vågen. Jag vill bli offentligen mörbultad idag.

Jag har börjat att inse varför jag har misshandlat min kropp och mig själv under en lång period. Jag vet nu att det har varit min självkänsla och självförtroende som har varit den största orsaken till att jag har gjort som jag har gjort. Jag har inte kunnat förstå hur någon har kunnat tycka om mig. Jag som har varit en människa som har haft ett liv som har varit jobbigt, jag har haft ett krossat hjärta och inre. Det bästa som har hänt mig var att träffa kalle. Men även när jag har fått göra den här resan.

Man inser vad man klarar av som individ och människa. Ha drömmar, mål och visioner, för utan detta så är man inte hel som människa.

Jag älskar mig själv, gör ni det där ute?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0