Hälsa

Denna veckan har tidningarna kommit ut och det känns riktigt roligt :) jag har dock åkt på en liten skada men den håller på att gå ner igen. Så jag siktar på att kunna träna igen till helgen. Jag har fått tänka mer på maten nu denna veckan och jag har fört matdagbok så jag har koll på vad jag äter. Detta rekommenderar jag varmt till alla som försöker gå ner i vikt.

Jag går ner lite varje dag och det känns skönt och det märks på mina kläder. Det börjar kännas som man har ett tält på sig :) så snart får det bli lite nya kläder. Det är ett väldigt bra betyg när man känner att kläderna blir förstora.

Jag kämpar på och hoppas att ni andra där ute också kämpar på för att nå era mål och drömmar! Nu blickar jag framåt till den 31/5 då jag ska springa slingan på campingen! Ni som vill är varmt välkomna att springa med!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0