kändis

Herrejisses nu händer här saker i mitt liv :) men det är bra saker som händer. Nu kommer jag att synas i både "vi syns i åhus" och kristianstad journalen ;) Känns väldigt roligt att få synas och få inspirerar andra människor till träning och bättre hälsa. Det är det som jag vill göra, jag vill inspirera andra. För kan jag klara detta så kan ni andra också, det enda som krävs är vilja och motivation. Det har blivit lite av mitt motto att använda orden vilja och motivation :) Nu i helgen så var jag och kalle på 2 kalas och jag är väldigt stolt över att jag klarade av kalasen så bra som jag gjorde. Det blev en väldigt liten bit tårta hos min lillebror men det var allt :) och inte ens tårtan var god. När man har varit borta från sötsaker så är det inte lika gott längre. Efter den här tiden med bra mat och mycket träning så känner jag att min kropp mår mycket bättre och jag kan röra mig mycket bättre, min kropp börjar att ta form mer och jag börjar att gilla min nya kropp mer och mer. När man känner att man kan använda kläder som man inte har kunnat använda på länge. det är en helt underbar känsla som jag älskar! Jag ska aldrig tillbaka till den gamla sandra, nu är det den nya sandra som ska skina! Älskar mitt nya liv! Ta hand om er där ute!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vill bara säga att det är så härligt att läsa vad du skriver och även att se dig på gymmet när du kämpar!! Viklen vilja! Och att även kunna plocka fram den viljan när fotografen jagade dig på crosstrainern:) Lycka till!!! Mvh Linda

2012-02-08 @ 20:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0