otroligt!

Jag kan knappt fatta det som händer, jag har väl inte riktigt greppat att jag ska synas i tidningar :) det är aldrig något som hänt mig innan. Det är helt otroligt vilket gensvar jag får, jag börjar att fatta att lilla Sandra är en inspiration för andra :) det är precis det jag vill vara, jag vill vara en inspiration, jag vill sprida glädje och vilja samt motivation till andra människor som behöver hjälpen att klara av vad jag tycker är den bästa och viktigaste resan en människa kan göra för sig själv. Jag såg ett tv program igår kväll på en kanal vilken har jag glömt, men den handlade om par som var överviktiga och skulle tappa i vikt till sina bröllop. Jag kan helt ärligt säga att jag blev upprörd över det jag såg, där var ett par som endast var med för att kunna få pengarna till sitt drömbröllop för det var den enda chansen för dem att kunna gifta sig. Jag kände att är det inte bättre med program som biggest looser i stället där deltagarna får en chans att förändra sitt ny och få en ny livvstil i stället för att hetsa sig till att bli smal på 2 månader. Hur kommer de här människorna att kunna hålla sin vikt? Är det inte bättre att långsamt gå ner och förändra sitt liv? Min process har varit jobbig, men den har varit en helt underbar process i mitt liv som jag behöver gå igenom. Jag behöver detta för min skull, men även för min sambo. Jag och kalle vill ju gärna kunna skaffa familj och då behöver vi vara hälsosamma båda två. Men denna resan handlar inte bara om barn och giftemål, det handlar om en livstils förändring och det handlar om att JAG ska må bra. Kom ihåg där ute, att har man vilja och motivation kan man klara allt man vill i livet! Kom ihåg att det är DU som ska göra förändringen ingen annan kan göra det åt dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0