bodypump

idag är jag helt slut i hela kroppen. Det började med att jag kom 1 timme tidigt till bodypumpen så jag ställde mig på crosstrainern och körde 45 min förbränningsträning, sen blev det ett stentufft pass med bodypump. Känner mig helt slut i kroppen. Men det känns riktigt skönt i kroppen nu efteråt, älskar att träna och känna att man blir starkare och smalare. Det bästa av allt idag var ändå att efter passet så gav jag mig själv en klapp på axeln och sa "fan va bra jag är" Idag är jag riktigt stolt över mig själv för att jag orkade 2 pass idag. Men en sak rörde mig otroligt mycket idag och det var när jag fick höra att jag var en inspiration för andra, det är just detta jag vill göra. jag vill inspirera andra att ta tag i sina mål och drömmar men framför allt att älska sig själv. Ha det gott där ute! Kom ihåg att fokusera och se målet! eller hur Helena?! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja, verkligen Sandra! Där fick du mig...hahahaha. Du är rolig!

Bra kämpat idag!

Kram

2012-01-26 @ 21:50:44
URL: http://www.holck-clausen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0