envis och stolt

Är så grymt stolt över mig själv, upptäckte en sak idag. Det låter helknäppt bara, jag upptäckte att jag har fått tillbaka mina armhåller hehe. Känns helt sjukt att skriva om mina armhåller hehe :). Är även stolt över att jag nu kan känna mina muskler igen, har fått små bulor på armarna. Bara att veta att man blir starkare och starkare och att kläderna sitter löst på kroppen är en helt underbar känsla. Det är nog den bästa känslan som finns när man kan ta på en bh som man inte kunde andas i för den satt så hårt men nu sitter den jätte bra och skönt, men framför allt så kan man andas i den :) Jag är en envis tjej har jag ställt in hjärnan på att klara av en sak så ska jag klara av det också. Jag är född i skorpionens tecken och då ska man vara lite envis. Både jag och Kalle börjar att bli smala och fina, det känns så skönt att kunna hjälpa Kalle och inspirera andra som också kämpar på varje dag. Man ska njuta av alla de små framstegen lika väl som de stora för de små betyder så mycket för en som de stora gör. När jag sitter här hemma i kylan och tittar ut så är jag otroligt glad och lycklig över att jag finns men även att jag har en helt underbar sambo som jag aldrig skulle vilja vara utan. Man funderar mycket på hur ens liv har varit innan och hur det är nu, mitt liv är mycket bättre och jag är mycket starkare både fysiskt och psykiskt. När jag var liten så var jag väldigt utanför i skolan och blev väldigt mobbad av ett killgäng i skolan. Men nu när jag sitter här hemma så är jag inte bitter över hur det VAR utan jag är stolt över att jag har kommit så långt med mig själv att jag kan hantera saker som är jobbiga i mitt liv och tuffa. Jag låter ingen knäcka mig längre, det är mitt liv och det är jag som ska göra det bästa utav det. Jag ser målet och nu tar jag mig dit, ingen ska få säga åt mig att jag inte kan klara det. För jag heter Sandra Svensson och jag är envis och stolt över mig själv! Var stolta och framför allt ta tillvara på alla de små framstegen och njut av livet. Man får bara ett liv och man måste göra det bästa av det innan det är för sent. Ta hand om er där ute!

Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt att höra Sandra! Keep going!

Ses på måndag!

Kram Helena

2012-01-21 @ 21:28:39
URL: http://www.holck-clausen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0