svettigt värre

Idag har vi kört igång ordentligt jag och Helena :) det var riktigt härligt! det känns skönt i hela kroppen och jag vet att jag har gett allt jag har och ikväll blir det lite till då jag kör ytterligare ett pass. Känns helt underbart att sitta här och skriva 2012 första blogginlägg och man känner sig så ordentligt mör i kroppen :) Nu är det bara till att ladda batterierna och hålla i hatten för här blir det en resa uatv dess like :) Har ett härligt citat i huvudet som är mitt favorit citat och det är från filmen Forrest Gump som jag bara ÄLSKAR "Life is like a box of choclate you never know what you gonna get" han har helt rätt livet är ständigt fullt av överraskningar och vägbulor, men det som räknas är hur man gör med de här stunderna. Jag tar tillvara på alla stunder och överraskningar för jag vet att livet är här och nu och det är bara för oss att göra det bästa av det och göra det med stolthet. Folk kan säga till en hur duktig man är men känner man aldrig att man är duktig så kommer det inte att göra någon skillnad i ens liv. Så därför tycker jag att vi alla ska stanna upp och reflektera över vad vi vill med våra liv och sen anamma citatet från Forrest Gump. För livet handlar om val gör det valet som känns rätt för dig och ditt liv och då kommer du känna att du är duktig och kan klara av livets alla överraskningar. Kom ihåg det är bara du själv som kan göra förändringarna i ditt liv, vänta inte börja redan idag! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Helena

Bra kämpat idag Sandra!



Kloka ord! Kör hårt så ses vi om en vecka.

Kramar Helena

2012-01-02 @ 20:00:08
URL: http://www.holck-clausen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0