träning

Efter ett stenhårt pass med Helena, (då menar jag verkligen stentufft) så sitter jag här i soffan och bara myser. Mannen min lagar mat ikväll så man blir lite bortskämd idag hehe. Imorgon blir det ett pass med lillasyster, det blir ren kondition och förbränning! Jag känner mig så pass mycket starkare och jag har fått upp mitt flås så sjukt bra. Känner mig på topp :P. Jag har inget sockerbegär längre, kan sitta och titta på när andra käkar kakor utan att ta en enda. Jag har inte ätit chips på över en månad nu, innan var det varje fredag och då var det godis också. Det var ju inte så att man bara åt det på fredagar utan det varade ju hela helgen lång. Nu har jag inte ätit sånt på länge och det känns så otroligt bra i kroppen. Jag har detoxat mig själv och nu äntligen för första gången känns det toppen att inte behöva känna begär efter godis och chips. Jag låter inte mina begär ta över hand jag låter min vilja och motivation till att leva ett bra och hälsosamt liv ta över. Ha det bra där ute och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0