joggning

Nu har jag kommit igång med att jogga så att man klarar av att springa slingan om 2 månader :) Nu Har jag varit lite dålig på att uppdatera bloggen. Men här kommer ett inlägg :) Nu känner jag att min träning har gått framåt otroligt mycket, jag joggade som sagt i söndags med en mycket god vän till mig och det gick bättre än vad jag hade trott nu så nu kommer vi att springa slingan en dag i veckan ända fram till den 31/5 :) Jag längtar riktigt mycket till att bevisa för mig själv att jag klarar av de mål jag har satt upp för mig själv. Jag får ta ett i taget så behåller jag min motivation på topp! Nu har jag även kommit igång ordentligt med bodypump, och jag känner för varje pass att man blir starkare och starkare. Jag ser det även på mina mått att det händer saker hela tiden, har tappat ytterligare 2 cm på benen och 2 cm runt midjan och 2 runt rumpan. Det känns jätte skönt att man ser att saker och ting faktiskt händer! Nu till helgen blir det att åka till malmö och prova klänningar! Det ska bli riktigt roligt! Ha en bra dag i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0