run run run

Idag var det många som var uppe och sprang Göteborgsvarvet :) Grattis till alla er som kom igenom det! Är duktigt imponerad speciellt över min PT Helena som sprang varvet! Grattis till din fina tid! Det var Helena som fick upp mitt intresse för att springa, jag har ALDRIG tidigare tyckt om att springa men nu är det som om man flyger fram på löpbandet. 1,5 km är ju inget längre jag klarar av så pass mycket mer än vad jag tror och det är Helena som har fått upp mina ögon för vilken kapacitet jag har. Jag har börjat att sätta upp mål i mitt liv, för nu vågar jag göra det för jag vet att jag kommer att klara av de målen som jag sätter upp för mig själv. Mitt nya mål är att jag ska springa två varv nu den siste maj i stället för ett varv. För det har jag redan klarat av. Inget kan stoppa mig nu, för nu hänger huvudet med kroppen och kroppen med huvudet. Det stödet som jag har fått från omgivningen har varit helt fantastiskt, jag kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att så många skulle följa mig på min resa mot bättre välmående och hälsa det är helt otroligt! Jag var väldigt bekymrad att jag skulle falla för pressen och trycket för att prestera men det har jag inte. Omgivning har fått mig att kämpa ännu mer och jag är starkare nu än jag någonsin har varit tidigare. Sen jag började min resa med min vän Christina så har jag tappat 23 kilo, jag har tappat 15 cm runt rumpan! Det är helt sjukt mycket! sen jag började min resa med Helena så har jag också tappat mycket cm på hela kroppen och jag kan knappt fatta att detta händer mig. Detta var något jag såg att andra klarade av men aldrig trodde att jag skulle klara det själv. Jag har varit överviktig så länge så det blev den jag var, men nu är jag Sandra träningsindividen som kan klara av allt jag vill göra. Min dröm är så nära nu att jag kan känna smaken av den, min bästa vän Emma sa idag till mig, att jag var som Charlotte i sex and the city, jag börjar att få min dröm med man, barn hund och hus. Det har alltid varit min dröm att få en man som man älskar och få leva med honom resten av mitt liv och nu är den här. Jag kan knappt fatta det. Jag känner inte igen mig när jag tittar mig i spegeln längre, för där är en person som ler tillbaka mot mig som säger varje dag att du DUGER! Jag ser en starkare kropp och ett starkare psyke. Varje människa är värd att må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0