Längesen

Hej alla där ute!
 
nu var det ett tag sen jag var här inne och gjorde ett inlägg, det har hänt mycket i livet sen sist. 
Jag har hunnit gifta mig och få en liten son som numera är 1 år. 
 
anledningen till att jag börjar skriva igen är för att jag har gett mig själv en jäkla utmaning. Den 23 maj 2015 så ska jag springa Göteborgsvarvet. Vissa tycker att jag är helt galen, men jag ville ge mig själv något att sätta tänderna i och då fick det bli en av mina absoluta drömmar här i livet och det är götevarvet på 21 km.
så nu kommer jag blogga om min resa och hur det går. Kommer lägga in bilder och uppdatera oftare än vad jag har gjort innan. 
 
Vill ni ni hänga på och springa så är ni välkomna hade varit väldigt roligt med fler :) 
 
"dream big or go home!"
 
jag ser ser framemot mitt nya träningsår då jag ska bli snabbare, smidigare mer uthållig och framför allt nöjd med mig själv.
 
så utmana er själva och känn er stolta!
 
carpe diem! Fånga dagen den kommer aldrig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0